miercuri, 23 martie 2011

Introducere

De mult mi-am dorit un blog unde sa pot impartasi intamplarile si gandurile mele despre alergare, orientare si antrenamente in general cu toata lumea si prin aceasta cale sa tin legatura si cu cei care n-am ocazia sa comunic decat o data sau de doua ori pe an.
Ieri am fost la bucati cu Suciu Simion si m-a batut rau de tot, deabia m-am tinut de el la prima bucata la deal iar la urmatoarele a disparut de tot. Am fost foarte dezamagit ca dupa atatea antrenamente o sa ma bata la norma rau de tot, numai vorbind de ceilalti. Seara cand am ajuns acasa mi-am dat seama ca sunt foarte racit, m-a luat si durerea de gat si am decis sa ma odihnesc pana la norma de la Izvorul Muresului, poate ma voi face bine.
Aceasta zi deci este una prielnica sa ma ocup de micul meu "proiect" si voi incerca sa dau nastere blogului. Sper sa iasa bine, sa pot posta multe si sper ca imi iertati greselile de ortografie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu