marți, 29 martie 2011

Catastrofa nucleara la Izvorul Muresului.......sau nu?!

Dupa cum stiti weekend-ul trecut (26-27) au avut loc doua etape de selectie. Prima zi fiind un sprint destul de interesant, iar a doua zi a avut loc norma de control pe teren variat.
Despre sprintul de prima zi nu am mult sa va povestesc deoarece o sa vedeti singuri cele 2 minute si jumatate gresite pe traseu fara sa pun greselile de sub 5 secunde. Mi s-a parut un traseu greu de parcurs fara greseli la o viteza ridicata si constanta, deoarece era foarte greu de citi harta din cauza supraincarcarii. Dar problema majora pentru mine a fost raceala care in continuare facea ravagii in mine fara mila. Rezultatele oficiale le gasiti pe www.orienteering.ro.

Dupa sprint, mai spre seara am iesit pe tura unde se va tine proba de control, sa vad cum merg urcarile, dar m-am intors foarte dezamagit deoarece n-am putut sa opresc robinetul de muci nici de aceasta data. Apoi duminica s-a intamplat inevitabilul: am luat o bataie zdravana (1:27) de la Gyorgy Szabolcs care de anul trecut tot imi promite aceasta portie pe care am servit-o duminica. Se pare ca el ii foarte bine pregatit si va face o treaba buna la calificarile de la Caransebes din 5 mai. Ii tin pumnii!
La sfarsitul zilei se poate trage concluzia ca raceala m-a inmuiat foarte tare, dar totusi doar 15 secunde pe tura primite in aceasta stare nu-i asa de rau, considerand ca de la Mutiu Ovidiu am primit in jur de 40'. 
In legatura cu "performanta organizatorica" doar atat am de adaugat ca sistemul de justitie are multe gauri pentru cei care vor sa profite de ele. Aici ma refer la posturile instalate in asa fel, incat cei care vroiau sa fure, sa aiba aceasta posibilitate, fata de cei care oricum nu vor. In acest caz nici nu trebuiau instalate posturile deoarece cei cu bunsimt oricum faceau tura corecta, iar ceilalti puteau sa fure la fel ca si cu statiile instalate, iar timpul final (corect) il vor stii doar cei cu ceasurile proprii. Degeaba avem echipament de mii de euro, daca nu-l putem folosi!
Poate ca doar eu vad asa lucrurile, dar presimt ca nu...





2 comentarii: