joi, 28 aprilie 2011

CN Semimaraton

Anul trecut aceasta etapa de CN s-a suprapus cu CN Militare de orientare, iar acum doi ani m-am pricopsit cu un loc 4, deci eram hotarat sa fac rost de un loc pe podium de aceasta data. Cursa a fost foarte rapida si simpla, deci nu aveam voie sa gresesc de loc daca vroiam sa raman in grafic pt locul 2-3 (locul I era rezervat pt Zinca Ionut), dar se pare ca spre postul doi am sarit valea mai sus decat credeam si m-am rotit cu 45 grade si pana mi-am dat seama au trecut deja 2 minute. In acest moment deja stiam ca s-a dus totul, dar n-aveam ce face trebuia sa ma concentrez la maxim, cine stie poate mai gresesc si altii ... dar nu a fost sa fie. Poate anul viitor va fi o cursa adevarata semimaraton cu timpul castigator de 150 minute si atunci sansele mele de reusita vor creste semnificativ.

Hartile:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu